Reacties

Reacties 1 - 29 van 29

Naam Reactie Datum
Anneke Geugies & Jan Kuipers Prachtig om jullie gevolgd te hebben. Wat weer een… 25 mrt. '23
Albert ten Cate Mooi dat jullie gezond weer thuis zijn. Wij staN in… 22 mrt. '23
Fokkelien Goede reis en welkom thuis! 22 mrt. '23
Gosse en Judith Een goede terugreis gewenst. Was weer leuk om jullie… 22 mrt. '23
Willemijn Ahlers Zo te volgen, waren het geweldige dagen. Leuk hoor. 22 mrt. '23
Marja Welkom thuis 22 mrt. '23
Albert ten Cate Wij zijn vandaag burgos voorbij gereden naar Bilbao.… 16 mrt. '23
Fokkelien Prachtig stationnetje! Jullie beleven toch ook altijd… 15 mrt. '23
Albert ten Cate Ja , prachtig stationnetje in Pinhão. Ben benieuwd… 15 mrt. '23
Gosse en Judith Ziet er allemaal erg mooi uit. Nog lekker genieten… 14 mrt. '23
Fokkelien Prachtige foto's. Fijn dat het weer beter wordt… 14 mrt. '23
Albert ten Cate Weer een leuke blog hoor. Groeten uit Bragança Albert… 14 mrt. '23
Albert ten Cate Graag gedaan en wie weet tot ziens. En jullie oorden… 13 mrt. '23
Jos Dank je wel voor de mooie dronebeelden. We hebben… 13 mrt. '23
Albert ten Cate Leuk dat we naast jullie staan . Deze eerste is leuk 12 mrt. '23
Fokkelien Wat weer veel belevenissen😅 Ik denk je niet dat… 8 mrt. '23
Bert en Jolanda Zo beleef je nog eens war, mooie verhalen en foto's,… 8 mrt. '23
Henk en Lien We genieten weer van jullie belevenissen en mooie… 6 mrt. '23
Cisca & Marcel Hoi lieve vrienden Ik smul van jullie leuke reisverhalen 4 mrt. '23
Willemijn Ahlers Mooi hoor. Die molen doet aan Don Quachotte denken.… 26 feb. '23
Anja Prinsen Mooie foto's! 24 feb. '23
Marja Het zijn weer mooie beelden!! Fijne vakantie Jo en… 24 feb. '23
Cisca & Marcel Lieve Johanna en Jos Leuk dat jullie ons weer opgezocht… 18 feb. '23
Anneke Geugies & Jan Kuipers Ja lekker genieten.💫😁 lieve groeten 13 feb. '23
Erna Fijne reis, op naar mooie avonturen. 12 feb. '23
Willma hemsteede Heerlijk op reis! fijn om jullie te volgen. Genietse! 10 feb. '23