Koningsdag!

28 april 2024 - Igoumenítsa, Griekenland

Zaterdag 28 april, we staan nog steeds op dezelfde camping. We staan zo'n vijftig meter van zee. Dus we gaan niet terug naar Emmen om Koningsdag te vieren😉 In overleg besluiten wij hier in Griekenland op het "huus" van Willem en Maxima te passen, hopelijk letten zij ook een beetje op ons "huus" in Emmen. Onze " buren Henk en Magriet zitten al vroeg klaar in oranje gekleed op een kleedje maar de Grieken begrepen niet wat de bedoeling was🤣 Johanna ging op pad om "lintjes" uit te delen net als de Koning. Mijn Prinsesje deelde hem uit aan de toiletjuffrouw. En terecht deze is de hele dag piekfijn schoon. Omdat we hier een prima WiFi ontvangst hebben besluiten we deze bijzondere Koningsdag hier te volgen op TV.  En wat zijn we trots op Emmen🥰 En op onze mooie provincie Drenthe. Genoten van de vele optredens maar speciaal van onze "eigen" Carina en Daniël. Nou met al die kapsones van ons nu eerst maar even afkoelen in zee🫠

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anouk:
    28 april 2024
    🧡 Fijn dat jullie ook een Koningsdag gegad hebben !
  2. Lucie:
    29 april 2024
    😛 haha maar toch jammer dat jullie t gemist hebben voor ‘t eggie want het was wel feest hoor hier en gisteren nog even nagenieten!!! 🧡❤️🤍💙🧡

Jouw reactie