OP WEG NAAR DE ZON! 2

16 februari 2023 - Lagos, Portugal

Vrijdag 10 februari,  we hebben geluk en een beetje pech. Geluk omdat we op een heerlijk plekje staan en onze gastvrouw Paella voor ons gaat maken! Pech omdat Johanna ziek is. We maken nog een kleine wandeling door de citroen boomgaard maar helaas Johanna is te ziek en kruipt onder de wol.

De volgende dag ( 11 februari) vervolgen we onze weg. Richting Granada, Sevilla, en bij Huelva zoeken we een plek om te overnachten. Er is nog 1 plekje te vinden op een parking.

Zaterdag 11 februari gaan we de Portugese grens over. OP WEG NAAR DE ZON! We nemen de N 125 via Faro en Albufera. Onderweg vullen we de gasfles want die is inmiddels behoorlijk leeg🙄 Tegen vieren komen we in Portima aan bij onze vrienden Frans en Marijke. Helaas blijft het koud en miezerig.

Zondag 12 februari bezoeken we een kunstmarkt voordat we naar de boulevard gaan. Eerst een mooie wandeling naar de haven en het fort. Daarna een heerlijke Sangria bij Sonja!

1. Cisca en Marcel:
    18 februari 2023
    Lieve Johanna en Jos

Leuk dat jullie ons weer opgezocht hebben op jullie reis
    Wat was het weer gezellig uit stapjes maken gezellig aan het strand eten, ik besef me dat we door dat geklets geen enkele foto samen hebben gemaakt 🙈 we hebben elkaar ook zoveel veel te vertellen.
    Op het moment dat jullie in de camper zaten en wouden vertrekken stonden we nog te kakelen 😂😂😂
    Tot volgende de keer jullie zijn altijd welkom op Landgoed kakelbont 😂😂😂😂
    Dag lieve vrienden geniet van jullie mooie reis 😘