Naar huis!

10 november 2018 - Portimão, Portugal

Vrijdag 2 november, we rijden Portugal weer binnen dus gaat de klok weer een uur terug🤤 Een tussenstop gemaakt in Tafira om nogmaals Ciska en Marcel te ontmoeten die daar zijn neergestreken. Daarna doorgereden naar Fuesta maar hier konden we geen plek vinden wat ons aanstond dus doorgereden om uiteindelijk te belanden "In the middel of nowhere" bij Mikki's Place to Stay in Pera. Een hele bijzondere en kunstzinnige plek waar veel te zien is. Voor onze camper ligt zelfs een kunstgras tapijt!

Dinsdag rijden we dan Portimao binnen, onze eindbestemming! We worden gastvrij ontvangen bij Marijke en Frans😘 We dompelen ons in de luxe van een heerlijk groot bed, douche en zwembad😊 De was is weer schoon en de camper gereed voor de volgende reis. We genieten nog van de mooie dagen hier. Morgen vliegen we terug naar Nederland. Maar allereerst willen we Marijke en Frans bedanken voor de gastvrijheid, de heerlijke kookkunsten van Frans😋 en natuurlijk hebben de dames heerlijk kunnen shoppen.

We nemen afscheid van al onze volgers en bedankt voor de vele leuke reacties. En wie weet tot onze volgende reis naar Marokko😚