Naar huis!

10 november 2018 - Portimão, Portugal

Vrijdag 2 november, we rijden Portugal weer binnen dus gaat de klok weer een uur terug🤤 Een tussenstop gemaakt in Tafira om nogmaals Ciska en Marcel te ontmoeten die daar zijn neergestreken. Daarna doorgereden naar Fuesta maar hier konden we geen plek vinden wat ons aanstond dus doorgereden om uiteindelijk te belanden "In the middel of nowhere" bij Mikki's Place to Stay in Pera. Een hele bijzondere en kunstzinnige plek waar veel te zien is. Voor onze camper ligt zelfs een kunstgras tapijt!

Dinsdag rijden we dan Portimao binnen, onze eindbestemming! We worden gastvrij ontvangen bij Marijke en Frans😘 We dompelen ons in de luxe van een heerlijk groot bed, douche en zwembad😊 De was is weer schoon en de camper gereed voor de volgende reis. We genieten nog van de mooie dagen hier. Morgen vliegen we terug naar Nederland. Maar allereerst willen we Marijke en Frans bedanken voor de gastvrijheid, de heerlijke kookkunsten van Frans😋 en natuurlijk hebben de dames heerlijk kunnen shoppen.

We nemen afscheid van al onze volgers en bedankt voor de vele leuke reacties. En wie weet tot onze volgende reis naar Marokko😚

1. Willma hemsteede:
    10 november 2018
    Goede reis en we zien er naar uit de verhalen te horen bij een kampvuurtje (hier iets minder warm)
  2. Hammyentineke:
    welkom thuis!
  3. Janine van den Bosch:
    10 november 2018
    Goede vlucht en tot ziens in Nederland .
  4. Erna:
    10 november 2018
    Wij hebben weer genoten van jullie verhalen.
    Goede reis terug
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
  5. G.Veenstra:
    Een goede vlucht terug.
  6. Gosse en Judith:
    10 november 2018
    Een hele goede terugreis gewenst, benieuwd naar alle leuke foto's en verhalen.
  7. Henk en Lien:
    11 november 2018
    Mooi om jullie belevenissen te lezen en goede reis terug!
    Henk en Lien
  8. Henny F B:
    11 november 2018
    Her was weer heel inspirerend om jullie reisverhalen te volgen. Goede reis terug naar huis en tot dan!
  9. Ep en Anneke:
    11 november 2018
    We hebben genoten van jullie mooie vakantie verhalen!
    Welkom thuis !
  10. Henny F B:
    21 januari 2019
    Wij wensen jullie een fantastische rondreis toe! We zullen jullie weer met plezier volgen!