Een beetje ondeugend😏

5 maart 2023

Dinsdag 28 februari, we gaan op weg om de stad Evora te bezoeken. Maar helaas de camperplek in de stad is zo vol dat wij er niet meer bij kunnen staan🤤 We hebben een goed ideetje en besluiten de camper te parkeren bij de Lidl! We moeten dan nog wel een behoorlijke wandeling maken naar het centrum maar het lukt. We hebben een afspraak met een gids om 15.00 uur die ons meeneemt om de meest bijzondere plekjes van de stad te laten zien. Met name het aquaduct fascineerde ons in het bijzonder. Deze is 19 km lang en bracht het water naar de stad! Nu loopt er een drukke weg onderdoor. Ook zie je in de stad woningen gebouwd onder het oude viaduct. Ook bezoeken we de tempel van Diana een copietje van Acropolis! Na 2.5 uur is bij ons de fut er wel uit maar toch.....Het was de moeite waard. En daarna op zoek naar een plekje voor de nacht. Gelukkig kunnen we nu wel terecht op de camperplek in de stad.

Donderdag 1 maart, Johanna is al weer druk op zoek naar een bijzonder plekje en ja hoor ze vind er weer één.  Inderdaad weer aan een stuwmeer. De weg ernaar toe vind ze dan weer niet zo prettig! Via allerlei bulten en gaten belanden we dan wel weer op een hele bijzondere plek. Barragem  do Montegril. Je mag hier niet overnachten maar we besluiten toch de gok te wagen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henk en Lien:
    6 maart 2023
    We genieten weer van jullie belevenissen en mooie foto's en wensen jullie nog veel mooie vakantiedagen. Groetjes van Henk en Lien