OP WEG NAAR DE ZON!

9 februari 2023 - Lorca, Spanje

Zondag 5 februari, we vertrekken rond 10 uur, na uitgezwaaid te zijn door ons prinsje en prinsesjes die inmiddels al een paar weekjes in ons huis bivakkeren. OP WEG NAAR DE ZON!

De hele dag rijden we in de regen..... we rijden via de 31 in Duitsland, Köln en Trier naar Luxemburg.  Via Metz en Nancy gaan we daarna de secundaire weg op. We rijden door een mooi landschap en weldra zien we een wild zwijn langs de weg. We bereiken Langres waar we een mooie camperplek vinden met een prachtig uitzicht! ( Zien we de volgende morgen)

Maandag 6 februari,  voordat we verder reizen gaan we op zoek naar een bouwmarkt voor een plank onder het matras. Johanna heeft heftige rugklachten. Daarna vervolgen onze weg. OP WEG NAAR DE ZON! Via de route National langs de route Grand Crux één lange wijnweg. Ook vandaag helaas veel regen en wind. Tegen zessen komen we aan  in Montelimar waar we op zoek gaan naar een restaurantje. Daar hebben we heerlijk gegeten.

Dinsdag 7 februari,  de dag begint goed. Dankzij de plank zijn de rugklachten van Johanna verdwenen. Wanneer we het gordijntje van het dakraampje openen blijkt er sneeuw op te liggen, maar het zonnetje schijnt. Na het ontbijt verlaten we Montelimar.  Maar niet nadat we eerst Noga hebben gekocht. Onderweg begint het te druppelen, regenen en daarna met bakken tegelijk uit de lucht te komen. Maar niet getreurd we zijn OP WEG NAAR DE ZON! We vinden een camperplek in Villafrancha bij Barcelona, maar ik weet zeker dat de zon bij jullie meer schijnt dan hier.

Woensdag 8 februari, eerst op zoek naar een supermarkt voor broodjes en water. De schoonwatertank is leeg en dus kunnen we geen handen wassen en het toilet doorspoelen. Dus een paar grote flessen water gekocht. We rijden door in de stromende regen nabij Lorca. We staan nu de middle of nowhere bij Casa Los Lobos.  Deze Casa is van een jong Belgische gezin. Zeer gastvrij. Bij aankomst was Johanna ziek en dus gelijk onder de wol.

Donderdag 9 februari, na een goede nachtrust worden we wakker met een voorzichtig zonnetje.

1. Willemijn Ahlers:
    9 februari 2023
    Ziet er goed uit Jos.
    Johanna, beterschap gewenst.
    Veel plezier beide.
  2. Gosse en Judith:
    9 februari 2023
    Weer een hele mooie, goede reis gewenst.
  3. Petra:
    10 februari 2023
    Beterschap en een fijne vakantie! 🙋🏼‍♀️☀️
  4. Willma hemsteede:
    10 februari 2023
    Heerlijk op reis! fijn om jullie te volgen. Genietse!
  5. Erna:
    12 februari 2023
    Fijne reis, op naar mooie avonturen.
  6. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    13 februari 2023
    Ja lekker genieten.💫😁 lieve groeten