Afscheid!

14 maart 2019 - Schweich, Duitsland

Zondag 10 maart,  we rijden verder naar Girona en staan hier bij een boer. Het was nogal rumoerig, we stonden 2 km.van het vliegveld af en de boer en zijn knecht begonnen al tegen zessen met veel lawaai aan hun werkdag. We hebben één geluk bij de boerderij is een winkel waar ze heerlijke producten verkopen. Maandag 11 maart maakten we er een flinke reisdag van want het waaide flink. We overnachten in Orange aan de Rhone in Zuid-Frankrijk. Via het Rhonedal gaan we naar Montelimar. Hier moeten we natuurlijk Nougat kopen. Vervolgens onze reis via Lyon, Valence naar Macon waar we belanden in een wijndorpje??  Mooi uitzicht op de bergen met sneeuw erop.

Woensdag 13 maart, We gaan verder naar het Noorden. Bij Langres hebben we onze eerste echte regenbui en dit na 8 weken. Ook is het koud en winderig. We overleggen samen of we nu wel "Truus" ( navigatie) eens zullen volgen. Meestal zegt ze namelijk "Keer om". We rijden verder en belanden in Schweich bij Trier. Heerlijk gegeten, ons galgenmaal! Morgen gaan we naar huis.

Donderdag 14  maart,

We kijken met een fantastische gevoel terug op deze prachtige reis! Vooral doordat  Hans en Nancy van Expedition Far East ons mee namen naar de mooiste, inspirerende, adembenemende en FACINERENDE plekken in Marokko. De waanzinnige mooie wildcamps, hoe de souks te bezoeken, de prachtige wandeltochten door de Gorges, rotsen en de duinen. Het leren waarderen van de Marokkaanse cultuur.

We willen iedereen bedanken die ons heeft gevolgd via deze blog. Fijn waren de leuke reacties en vele tips.

Volgers Bedankt!

1. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    14 maart 2019
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen. Het zal even wennen zijn om weer in het regenachtige Emmen te landen. Maar ook belangrijk je lieve fam.vrienden weer te zien.
    L.gr. Jan en Anneke
  2. Marja:
    14 maart 2019
    Na zo’n lange tour lijkt het me ook heerlijk om weer thuis te komen. Hopen dat het weer een beetje mee gaat werken. Jos bedankt voor de mooie verslagen en Johanna voor de prachtige plaatjes.
  3. Henk en Lien:
    14 maart 2019
    Welkom aan het Meijerswegje, waar vanaf maandag de zon weer gaat schijnen! Dan gaat het wennen ook een beetje gemakkelijker. Bedankt voor de prachtige verhalen, goeie terugreis en tot ziens!
    groetjes Henk en Lien
  4. Janine:
    14 maart 2019
    Bedankt voor de prachtige verhalen en mooie foto’s. Goede terug reis en tot ziens in Nederland . Groetjes Janine
  5. Henny F B:
    14 maart 2019
    Bedankt voor de reisverhalen en de prachtige foto's. We zijn meegereisd met jullie. Goede thuiskomst!
  6. Erna:
    14 maart 2019
    Het was leuk om jullie verhalen te lezen en mee te genieten van alle prachtige foto's
    Welkom thuis
    Liefs
  7. Gosse en Judith:
    14 maart 2019
    Ook fijn om weer thuis te zijn!!! Volgens ons was het een hele mooie reis, daar kun je goed op terug kijken.
  8. Bert en Jolanda:
    15 maart 2019
    Welkom terug, en het was leuk om van jullie verslagen mee te mogen genieten
  9. Femke:
    15 maart 2019
    Welkom thuis Jojo! het was heerlijk samen de mooie Marokkaanse reis te delen en fijn jullie te hebben leren kennen.
  10. Willemijn Ahlers:
    16 maart 2019
    Dag luitjes, mooie tocht hebben jullie gemaakt. We konden een beetje meekijken. Echt leuk. Tot gauw.
    Groetjes Willemijn