Van wijnboer naar groenteboer🙄

14 september 2019 - Sandillon, Frankrijk

Donderdag 12 september, verplaatsen we ons van Gien naar Sandillion vlakbij Oreleans. We rijden via Sancerre. Hier genieten we van het prachtigste uitzicht over de Loire en Bourgondië. We rijden verder over de route National en verheugen ons op de volgende camperplek. We maken gebruik van de gids France Passion en bedenken dan voor ons zelf de meest romantische camperplekken😍 We rijden heel voorzichtig omgeven door ( de meest blaffende herders🤤) naar een groenteboer! Johanna is stoer en zegt ach die honden bijten niet maar daar vertrouw ik niet helemaal op😓 Stapvoets rijden we voorzichtig het boerenerf op, het ziet er wel een klein beetje "armzalig en verouderd uit!" Maar goed hier genieten we dan toch weer van een mooie zonsondergang en de volle maan😍.

Vrijdag de 13e september maken we een fietstocht grotendeels langs de Loire en het Canal d 'Orleans. Tijdens deze tocht spotten we twee jonge reeën en ook nog patrijzen.