Nat van binnen en van buiten!

27 september 2019 - Champtoceaux, Frankrijk

Zondag 22 september, we maken een fietstocht langs de Loire naar St-Remy. We vinden een mooie restaurantje aan de rivier en besluiten hier een hapje te gaan eten, helaas sluiten ze om 14.00 uur en wij zijn 10 minuutjes later. Gelukkig is mijn Frans ( of charmes😉) zo goed dat de vriendelijke serveerster de kok weet te overtuigen om nog even voor ons te blijven, en te koken. We besluiten om de terugweg langs de andere kant van de Loire te fietsen, dit blijkt niet zo'n goed idee, we gaan namelijk over "bergachtig gebied ".

Maandag 23 september krijgen we een herkansing en we blijven nu vlak aan de rivier. Na zo'n 12 km. begint het te regenen en we besluiten om terug te gaan naar de camper. Het bleef regenen, de hele dag en nacht door.

Dinsdag 24 september, we besluiten om op de camping te blijven, het is een moderne camping midden in een groot park met veel voorzieningen. Na zo'n 15 jaar proberen we gezamenlijk te ping-pongen. Jammer dat de wind te veel invloed heeft😏 Later neem in nog wel een duik in het zwembad, nee niet verwarmd😨

Woensdag 25 september vertrekken naar Montjean en hebben een plekje bij een wijnboer. We staan op een heuvel en vetrekken op de fiets richting de rivier. Na zo'n 4 km. begint het helaas te regenen en keren terug naar de wijnboer waar we vervolgens de wijn gaan proeven. Ook niet verkeerd toch?

1. Nanny:
    27 september 2019
    Wij zijn benieuwd naar jullie ping pong kwaliteiten 😅