Richting het Zuiden of het Noorden?

1 oktober 2019 - Beauvais, Frankrijk

Zondag 29 september, na een nacht van stromende regen besluiten we te vetrekken. Na een moeilijke keuze van, gaan we naar het zonnige Zuiden of toch langzaam richting het koude Noorden. Valt de beslissing, terug naar het Noorden. Maar het is zondag dus we beginnen met HET ontbijt, eitje, jus en crosaintje. Die moest ik dan wel halen in de stromende regen! We rijden door naar het stadje Evreux, waar we belanden op een mooie camperplek in de stad.

Maandag 30 september worden we wakker en de zon schijnt gelukkig weer. We gaan eerst de binnenstad van dit stadje verkennen, maar ja, 's maandags is ook hier veel gesloten. We vervolgden onze weg en maken een stop bij een meertje voor de lunch. Het is hier zo mooi dat we de stoelen uit de camper halen en hier bijna de hele middag blijven zitten😎. Als we 's avonds de camper op de CP zetten hebben we ons nog maar zo'n 100 km. verplaatst😊. Dit schiet niet op dus.

Dinsdag 1 oktober, 's Morgens vroeg wakker. De camper bewoog heen en weer. En dat was niet omdat wij bewogen, maar omdat de wind vol in de satellietschotel blies. Gauw deze naar beneden. Proberen verder te slapen, maar het begint me daar te regenen. Tussen 8 en 9 uur was het een complete wolkbreuk. Als we tegen 10e vertrekken zijn we blij dat we van het gras af komen. In de stad zijn medewerkers van de gemeente bezig om de verzakte putdeksels te repareren. Wanneer alles weer een beetje rustig is bekijk ik het prachtige felicitatiefilmje van de kids en de vele Whatsapp felicitaties. Iedereen bedankt voor de mooie, lieve en grappige felicitaties😀

1. Gosse en Judith:
    1 oktober 2019
    Van harte gefeliciteerd Jos, neem een lekker wijntje en een goede terugreis gewenst.
  2. Henny F B:
    1 oktober 2019
    Ik zag de vele felicitaties waar wij ons ook bij aansluiten! 🍷🍷