De prins en prinses op reis😏

24 januari 2019 - Gelves, Spanje

Donderdag 17 januari, na een heerlijk etentje met de kids en onze lieve kleindochter op dinsdag, werden we donderdag na de koffie weggebracht door buurman Henk naar de trein. Via Schiphol belandden we op Faro waar Frans ons stond op te wachten. Hij nam ons mee naar zijn "paleisje" in Portimao. We voelden ons dan ook echt als Prins en Prinsesje. 's Morgens om 9 uur ontbijten, buiten in de zon en 's middags lunchen aan het strand😋 Echt iets anders dan code geel in Nederland😊 Maar, ( diepe zucht) woensdag toch maar besloten om verder te reizen. Op naar Sevilla, want Margo had haar oplader voor alles en nog wat laten liggen in een hotel waar ze verbleven in november 2018. Nadat onze missie was volbracht besloten we om het Paleis Alcazar te bezoeken. Werkelijk prachtig met zijn mooie tuinen. Jammer dat er nog niet veel in boei stond, behalve dan de amandel bomen. Maar ook prachtig waren de pauwen, cannaries en sinaasappel-citroenbomen.

1. Gosse en Judith:
    24 januari 2019
    Leuk om jullie reis weer te volgen, veel reisplezier!!
  2. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    25 januari 2019
    Prachtig , ja en dat met het zonnetje. Dat missen wij hier momenteel wel. Geniet ze verder.
  3. G.Veenstra:
    Veel plezier
  4. Erna:
    25 januari 2019
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen.
    Geniet ervan