Delta de L'Ebre

9 maart 2019 - Amposta, Spanje

Woensdag 6 maart, we rijden door naar noorden maar niet nadat we eerst inkopen hebben gedaan bij Alcampo Johanna's lievelings-supermarkt.  We gaan nog niet te ver want we horen dat het weer in Nederland niet al te best is. We vinden een mooie plek aan zee vlakbij Alcossebre waar we helemaal alleen staan. We maken een mooie wandeling langs deze ruige kust. De volgende morgen staat Johanna vroeg op om de prachtige zonsopkomst te kunnen fotograferen. Ik bekijk deze vanuit mijn bed. We besluiten om hier nog een dagje te blijven en te genieten van de zon en zee. Aan het eind van de dag rijden we door naar het Nationaal Park Delta de L'Ebre. Bij toeval belanden we hier en nieuwsgierig als we zijn huren we fietsen en trekken eropuit. Veel roofvogels gespot en vooral veel flamingo's gezien. We besluiten om hier nog een dagje te blijven en nemen de camper mee het strand op. Dit vond Johanna niet zo'n goed idee met al dat mulle zand en een beetje later kneep ik hem ook wel een beetje. Uiteindelijk hebben we genoten van een mooie stranddag. Dit is een gebied waar we vast en zeker nog eens terug zullen komen.

1. Erna:
    10 maart 2019
    Wat weer een prachtige belevenissen en mooie foto,s