Upper Rock, Gibraltar

23 februari 2019 - Málaga, Spanje

Dinsdag 19 februari,  Johanna is wat grieperig 🤒 Toch draaien we 3 wasmachines,  2 keer een droger en halen de complete Sahara uit de camper😮 Een mooie zandbak voor Elvy😍

Woensdag 20 februari, we kunnen er niet omheen🙄 de Upper Rock lokt ons. We gaan naar de grens met Gibraltar.  We gaan te voet de grens over en nemen de bus ( lijn 10) naar de kabelbaan die ons naar de top van de berg brengt. Nog geen 100 mtr. op weg moeten we 10 min. wachten niet voor de slagbomen van de trein of brug maar voor de startbaan van het vliegveld! Als het vliegtuig is opgestegen mogen wij ook weer verder. We gaan naar de top van de rots (412 mtr.) En we lopen terug via een pad met prachtige uitzichten en vele historische militaire objecten. Maar de meeste indruk maakten de apen die op de berg wonen en die we onderweg ontmoeten. Wauw!

We rijden 's avonds door omdat Gibraltar en omgeving zo'n deprimerend invloed op ons heeft. Maar helaas, we werden er niet vrolijker op,  de hele rit langs de A7 zagen we alleen maar mega vakantie steden! Uiteindelijk gestopt in Fuengirola ( tussen Marbella en Malaga).

Donderdag 21 februari,  we lopen over de de boulevard, echt waar 8 km. En het eind is nog niet in zicht😩 Johanna zoekt een kapsalon op en we eten nog een heerlijke tapas.

Vrijdag 22 februari, rijden we naar Mortril, en we zagen Hans en Nancy samen met 10 off the road trucks klaar staan voor hun reis. Inmiddels zijn wij verslaafd aan de wildcamp en zoeken we een fantastische plek vlakbij het strand! Nadat we ons heerlijk hebben geïnstalleerd krijgen we bezoek van de politie. Het is niet de bedoeling om op deze plek je tuinstoelen neer te zetten 😣 Gelukkig is het strand op 20 mtr. En kunnen we daar heerlijk genieten van de ondergaande zon.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny F B:
    25 februari 2019
    Hoi Globetrotters! heerlijk genieten van een fijne doe vakantie. Mooie verhalen! Mooie foto´s!!
  2. Hammyentineke:
    25 februari 2019
    fantastische reis Jos en Johanna, wat een schat aan ervaringen!
    Groet,Hammy en Tineke