Een vreemde ontmoeting.

20 april 2018 - Kala Nera, Griekenland

Donderdag 19 april, voor het eerst op de fiets! We gingen richting Volos stad. Het was geen mooie route en we fietsten grotendeels over de drukke kustweg. We waren op tijd terug bij huisje op wielen. De was was al droog en zo konden we een middagje van de zon genieten.
Vrijdag 20 april, de stoute wandelschoenen maar weer aangetrokken. We moesten het mooie dorpje Milies zien. Na ongeveer 1 km. kwam er een zwerfhond met ons mee lopen. Wij dachten die gaat zo wel terug , maar nee hoor, zij ging tot het eind met ons mee. Iets meer dan halverwege moesten we een stuk "oude" spoorlijn volgen. Hier zagen we een paard met een koeienbel om. Even later kwam er een monumentaal treintje ons achterop, vooraf gegaan door een galoppeerend paard! De hond schrok zich rot en draafde in eerste instantie weer voor het paard aan! Toen het treintje uiteindelijk voor de beesten stopte, schoot ze de bosjes in waarna ze zich even later weer bij ons aansloot. Na ongeveer 1km. verder gelopen te hebben, hoorden we weer geluid. Komt dat zelfde paard in galop terug, dus nu ons tegemoet. Wij weer samen met de hond de bosjes ingedoken. Gezamenlijk kwamen we aan in Milies. We kochten brood en water voor de hond. Bij de bus namen we afscheid van haar.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Groeten Bert en Jolanda:
    21 april 2018
    Gebeuren toch rare dingen daar in doe andere landen, we zullen wel goed wat er nog meer aan komt, veel reisplezier
  2. Johanna:
    21 april 2018
    Stiekem denken we dat de hond Pallas Athene was🙄 Vandaag maar lekkere hondebrokjes gekocht😊
  3. Hammyentineke:
    22 april 2018
    Een land vol verrassingen dus, mooi om mee te maken!