De twijfel slaat toe.

26 mei 2018 - Vrsar, Kroatië

Dinsdag 22 mei, we wilden graag nog een keer Zadar bezoeken, in onze herinnering was dit een prachtige stad. Toen we aankwamen dachten we midden in een demonstratie terecht te zijn gekomen. Er stonden vele wagens stand-by van de gemeente reiniging. Bleek dat het de afsluiting van het studiejaar was🙄 De studenten sprongen met tientallen tegelijk in de Middellandse zee. Daarna op weg naar een camperplek ( de enige nabij Zadar) Dit was een heel bijzondere camperplek naast een marmerfabriek, en jawel alles was bekleed met marmer, de douche, toilet en kookplek en zelfs het zwembad! Dus we hadden een mooie planning voor de volgende ochtend, eerst lekker zwemmen en daarna ons brood bakken op de BBQ plek. Helaas, om 7 uur regende het. Niet alleen bij de BBQ plek maar ook in de WC en douche😮 Dus hebben we van deze dag maar een reisdag gemaakt. Langs de prachtige kustweg was dit geen straf. We genoten van de schitterende uitzichten. We zijn nu in Istrie beland. Gelukkig is het nu droog en zo'n 25 graden, niet zo heet als in Nederland met zijn 30 graden🤑. Johanna wil graag terug naar huis, maar helaas de temperaturen in Nederland zijn te hoog voor haar. Dus blijven we nog een paar dagen genieten van de zon, zee, lekker fietsen, lezen🤣 We hebben een mooie plek vlak aan zee en duiken 's morgens lekker de zee in als onze ochtend douche!

1. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    27 mei 2018
    Wij zijn weer neergestreken in Cornillon sur-oule, maar 10 uur van Istrie.😜 Hier is het momenteel ook maar 24 gr. Misschien een idee om een omweg te maken? L.gr.
  2. Jos:
    28 mei 2018
    Dag Anneke en Jan, we zijn inmiddels al in Basel en willen graag op 3 juni terug zijn i.v.m. onze familiedag. Halverwege september vertrekken we richting Portugal, misschien dan een idee?