Weerzien!

22 mei 2018 - Poličnik, Kroatië

Dinsdag 15 mei zijn we verder gereden naar Montenegro en later Kroatië. We zijn op zoek gegaan naar een camping in de buurt van Dubrovnik waar we fijne herinneringen aan hadden. We hadden geluk want een kwartier na aankomst ging het hek op slot omdat de camping vol was. Hier even lekker bijkomen van twee reisdagen.
Donderdag gereden tot Drvenik, waar we de ferry namen naar het eiland Hvar, een eiland voor de kust van Dalmatie. Het was er geweldig en zo waanden we ons een paar dagen in het paradijs. 's Morgens opstaan en een duik nemen in de zee, heerlijk zonnen met een fantastische uitzicht. Maar ja😏 we krijgen toch wel een beetje heimwee naar onze prachtige kleindochter Elvy, dus de boel weer ingepakt en de ferry genomen naar Split. Het was een hete dag dus zijn we doorgereden naar Trogir wat we vorig jaar ook hadden bezocht maar toen was het er koud en nat. Nu was er volop leven in de stad en we werden op de camping begroet door onze "huisvriend" van vorig jaar!

1. Hammyentineke:
    22 mei 2018
    Hallo Jos en Johanna,
    Na jullie prachtige avonturen zal het weerzien geweldig zijn. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van Elvy en van haar leuke reacties op de liedjes die we zongen!
    Fijne dagen nog en een goede terugreis!
    Tineke
  2. Willma hemsteede:
    22 mei 2018
    dag lieve buurtjes, beginnen jullie nu wel te missen, goed jullie weer te zien. Hier prachtige tuinen en aardige mensen (..)
  3. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    23 mei 2018
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen. Een goede terugreis.lieve groet, Jan Anneke
  4. Fokkelien:
    23 mei 2018
    Op reis zijn is fantastisch vooral als je weet dat je weer terugkomt bij iedereen die je lief is. Een veilige terugreis! Liefs Fokkelien
  5. Janine:
    23 mei 2018
    Wat maken jullie weer een prachtige reis.
    Het is mooi om jullie op deze manier te volgen en te lezen wat jullie zien en meemaken, vergezeld met prachtige foto’s.
    Veel plezier en nog een paar prachtige weken gewenst. Liefs Janine .