Een gebied om naar terug te gaan. De Peloponnesos!

5 mei 2018 - Pílos, Griekenland

We beginnen ons al een beetje aan te passen aan de Griekse cultuur. Dat wil zeggen niet te veel doen en 's middags een siesta'tje houden op het strand of onder de boom. Het kan ook komen door de temperaturen. Daarom is er de laatste dagen niet veel te vermelden. We staan nu op een camperplek bij een scheepswrak nabij Githio, mooi zandstrand, restaurantje erbij en een buitendouche! Dit is een van de stranden waar de zeeschildpadden hun eieren leggen. Een fantastische plek. Dichtbij ons stond een jong stel uit Oostenrijk met een mooie oude landrover. De jongen had deze zelf omgebouwd als een soort camper. Even een foto gemaakt voor Roy en Anouk, die dit ook vast leuk zouden vinden!
Vrijdag 4 mei, wilden we via de punt van het schiereiland doorrijden naar Pilos. Maar hier hebben we veel tijd voor nodig. Over bergweggetjes en dan weer vlak langs de kust. Prachtige uitzichten. Halverwege de tocht besluiten we de route in te korten, Koroni over te slaan en rechtstreeks naar Pilos te rijden.

1. Willemijn Ahlers:
    5 mei 2018
    Hoi Jos en Johanna,
    Wat een mooie reis maken jullie opnieuw. Leuk hoor.
    Echt genieten volgens mij.
  2. Roy:
    5 mei 2018
    Die camper vinden wij inderdaad echt ontzettend gaaf! Maar die van jullie vinden we ook erg mooi hoor!