Russische roulette!

16 mei 2018 - Mlini, Kroatië

Maandag 14 mei, we gaan de grens over naar Albanië. Hier krijg je volgens ons een rijbewijs als je een stuur kunt vasthouden en met je rechtervoet het gas tot op de bodem kunt indrukken😲. Langs de kant van de weg wordt er van alles verkocht, niet alleen tomaten en kersen maar ook jonge en volwassen konijntjes en levende vissen😮. Slechte wegen met gaten en wielsporen. Auto's( Mercedes, Audi, BMW )die je rechts en links inhalen. Zeker vier keer op de rem omdat een tegenligger niet op tijd terug kon komen op zijn eigen rijbaan, en dat ging een keer goed mis. Een knokpartij op de weg😮, en wij stonden erbij en keken ernaar. Uren later konden we weer doorrijden. De camping waar we wilden overnachten bestond niet meer, weg, failliet. Het was inmiddels al laat, na een stop bij de afvalcontainers ( Johanna wil al haar etensresten op deze manier achterlate laten voor de zwerfhonden) kwamen we langs een luxe resort. Weet je wat, we vragen of we hier de nacht op de parkeerplaats mogen doorbrengen. Bleek dat ze net bezig waren met het inrichten van een camping. Daar mochten we wel staan. Bleken er al twee Nederlanders stellen te staan. Even later kwam er ook nog een Belg bij, toen was het ook echt vol. Mooie nieuwe douches en toiletten. Een zwembad dat bij een 5 sterrenhotel niet zou misstaan. En een restaurant waar Emmen jaloers op zou zijn! Een dikke aanrader voor wie door Albanië wil reizen.