Storm!

13 oktober 2018 - Albergaria-A-Velha, Portugal

Vrijdag 12 oktober zijn we 150 km. terug gereden naar Aveiro. Nu wel over de snelweg. Bij Albicampo een mooi camperbedrijf hebben ze veel problemen voor ons kunnen oplossen. We besloten onze weg te vervolgen via Siska en Marcel die zo'n 200 km. verderop tijdelijk wonen. Zij waren tot twee jaar geleden onze achterburen in Emmen. Zij hebben gekozen voor een avontuurlijk leven, en gaan van de ene plek naar de andere, waar er maar iets is dat hun aanspreekt qua wonen en werk! We hebben samen lekker gegeten in een restaurantje en veel bijgekletst 's Nachts hebben we geslapen op het logeerbed  i.p.v. de camper. Dank je wel Siska en Marcel voor jullie gastvrijheid😚 Vanmorgen zijn we verder getrokken, de bedoeling was richting het zuiden naar Sevilla, maar zijn toch weer zo'n 30 km.naar het noorden getrokken. Waarom? De weersvoorspellingen zijn zeer ongunstig. Er wordt een orkaan verwacht, ze verwachten windsnelheden tot 120 km. per uur. We hebben een camping ( we zijn de enigste gasten)gevonden boven een stuwmeer, een beschutte plek en geen risico op vallende bomen. Dus duim maar voor ons, zodat we de nacht goed doorkomen😮

1. Nanny:
    13 oktober 2018
    Oef, we zullen zeker duimen!!
  2. Cisca en Marcel:
    13 oktober 2018
    Hoi Lieve lieve buurtjes !!!
    Wat leuk dat jullie bij ons langs zijn gewipt in Portugal Serta.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken met elkaar.
    In de ochtend heerlijk ontbeten wij hebben genoten.
    Er is een Orkaan opkomst Hopelijk bereikt hij niet het binnenland.
    Wij zitten nog redelijk in jullie buurt , dus wordt het te gek hier is onderdak!!!
    Wij hebben alle tuinmeubelen opgeruimd en zijn klaar voor de storm !!!!
    We blijven jullie volgen !!
    En wie weet zien we jullie nog in Portimão :)
    Mochten we jullie niet meer zien hele fijne reis.
    Liefs Cisca En Marcel
  3. Gosse en Judith:
    13 oktober 2018
    Spannend hoor zo'n orkaan , hopelijk gaat hij langs jullie heen. Zullen zeker duimen.
  4. Groeten Bert en Jolanda:
    13 oktober 2018
    We wachten jullie volgend verhaal wel weer af, camper vast zetten en hopelijk is dat dan voor niets geweest en valt de wind nog mee
  5. Han Prinsen:
    13 oktober 2018
    We zien t net op t nieuws..een staartje van de orkaan. Het zal wel rustiger worden.
  6. Fokkelien:
    14 oktober 2018
    Brr dat zou een avontuur worden waar je niet op zit te wachten. Laten we hopen dat het meevalt.
    Ik ben gisteren weer oma geworden van Tim. Alles is goed.