Ronda

26 oktober 2018 - Conil de la Frontera, Spanje

Zondag 21 oktober wilden we vertrekken naar Ronda, een stadje hoog in de bergen. Gelukkig zag Johanna op een weerradar dat daar juist vandaag een buitje hing dat de hele dag zou blijven. Een goede beslissing achteraf. In Ronda bleek dat er in 36 uur meer dan 200 mm. water was gevallen. Het was 's avonds op het journaal en zelf bij Jeroen Pauw. De Arabische Baden, meer dan 1000 jaar oud, waren nu weggespoeld. Net als de orkaan één week eerder waren we ook dit buitje net ontsprongen. De volgende dag zijn we wel vertrokken via mooie bergwegen naar Ronda. En gelukkig scheen de zon alweer. Een mooi stadje waar de huisjes aan de berg lijken te zijn gekleefd.

Dinsdag zijn we via een mooie bergroute doorgereden naar Conil een plaats aan de Atlantische Oceaan. Waar we op een voor ons super de luxe camping La Rosaleda staan, tussen de eerste overwinteraars. Hier hebben we nog lekker een paar daagjes op het strand gelegen.

1. Gosse en Judith:
    26 oktober 2018
    Fijn dat jullie al die regen niet hebben meegemaakt, wordt je niet vrolijk van! Aan het strand liggen en genieten! Fijne reis nog.
  2. Hammyentineke:
    27 oktober 2018
    Storm en regen en dan weer zonneschijn in het prachtige Andalusië!
    Geniet van de laatste 2 weken!
    Groet, Hammy en Tineke
  3. Fokkelien:
    30 oktober 2018
    Jaloers makende foto´s!!!
    Jullie weten de leuke plekjes wel te vinden zeg.
    Tot gauw!
  4. Jos:
    1 november 2018
    We komen gauw weer thuis Fokkelien want de rode en witte druivenjam is bíjna op😋 Dank je!