"Route 66"

24 februari 2023 - Castro Verde, Portugal

Zondag 19 februari,  we worden verrast door onze gastvrouw met een paar eitjes, ze zijn nog warm. Vandaag een lekkere relaxdag tussen de kippen en de honden!

Dinsdag  21 februari,  we rijden door het binnenland naar Sao Bras de Apostel voor ons het begin  van de "route 66" van Portugal. (De N2 ) We rijden van het Zuiden naar het Noorden. De route is 738,5 km. lang.  We belanden op een mooie kleine camperplek aan de rand van het dorpje. Het is een ontzettend mooi klein dorpje. We willen de Casa Memoria de N2 bezoeken. Gewijd aan de aanleg van de N2, maar helaas het is vandaag gesloten. Daarna op zoek naar pastelaria Ervilha, zij moeten de lekkerste pastel de nata verkopen. We zijn te laat, ze zijn uitverkocht. Gelukkig is het vandaag de eerste dag dat we in de korte broek en T-shirt kunnen lopen😎 Ook hebben we het winterdekbed vervangen door het  zomerdekbed!

Woensdag 22 februari,  we genieten onderweg van de in bloei staande mimosa, de kurkbomen en de pittoreske witte dorpjes. We bereiken vandaag het prachtige dorpje Castro Verde. We vinden een plekje voor de nacht bij een bijzondere molen. Het is zonnig maar koud!

1. Marja:
    24 februari 2023
    Het zijn weer mooie beelden!!
    Fijne vakantie Jo en Jo!
  2. Willemijn Ahlers: