Een spannende dag vanuit Ancona!

8 april 2018 - Sivota, Griekenland

Nou daar gaan we dan, de laatste 100 kilometers naar Ancona om hier de ferry naar Griekenland te pakken. Om twaalf uur hadden we de tickets al opgehaald en vanaf 15.00 uur konden we inschepen. Wij weer braaf op tijd. We stonden voorin de rij! Natuurlijk gingen we weer in democratisch overleg, WAT gaan we doen! En ja hoor zo als gewoonlijk, Johanna wilde de stad in! En dit was weer een verassing, een zeer mondaine stad,met de meest moderne schoenen! Jaaaaa, Johanna zag de meest prachtige exemplaren😍, voor de bruiloft van Hester &Jasper! Helaas, ze hadden niet de goede maat🤣 Nadat we terugkwamen bij onze camper, was iedereen in rep en roer. We hadden de meneer gemist die ons een kaart kwam brengen voor de camping plek aan boord. O jee, maar er gingen ons 180 trucks🚛 met aanhanger, 4 bussen en vele luxe auto's voor. We dachten dit kan niet waar zijn,hier kunnen we niet meer bij. ONGELOOFLIJK dat dit allemaal op deze boot past! Johanna was helemaal verliefd op de mannen die dit regelden! Centimeter werk. En vanacht sliepen we aan boord in onze eigen camper! Die dienst deed als scheepshut! 😍