Op zoek naar Pallas Athene!

5 april 2018 - Riccione, Italië

Zondag 1 april, een laatste wandeling met Sotsji, daarna een afscheiddiner met de kids en voor het eerst afscheid nemen van onze lieve kleindochter Elvy. Tweede paasdag naar Lauwersoog om de jacuzzi te verschonen, gras maaien en de zomerspullen van zolder te halen. Weer thuisgekomen lag er een prachtige zelfgemaakte kaart in de brievenbus van Henny die ons een fijne reis wenste. Na afscheid te hebben genomen van Wilma, Joop en Fijda, hebben we nog even bij Henk en Lien de laatste Hollandse koffie gedronken.

Tegen een uur of zes waren we in het mooie stadje Ettlingen nabij Karlsruhe. Lekker koffie gedronken in het stadje om 8 uur 's avonds op het terras!

Dinsdag 4 april, onze weg vervolgt door Zwitserland. Door een zonovergoten landschap! Rond tweeën,  heeft Johanna een heerlijke carpaccio klaargemaakt en deze hebben heerlijk opgepeuzeld aan de Sempachersee in de zon. Ik zei nog tegen Johanna dat het aan de andere kant van de Alpen ander weer was, nog mooier! En ja hoor, aan de zuidzijde van de Gottard straalde het, en niet zo'n klein beetje ook. Dus we bleven maar rijden, rijden,rijden. Uiteindelijk gestopt in Reggio Emilia in Italië. Het was laat en we wilden een hapje eten in de stad die de moeite van het bezoeken waard zou zijn. Helaas onze camper kon niet afgesloten worden. Het vervelende was dat we omringd waren door zo'n twintigtal wagens met rondtrekkende nomaden? Toch maar de gok gewaagd nadat we eerst de deuren hadden vergrendeld met de veiligheidsriemen. In het stadje kwamen we in gesprek met een Nederlandse professor uit Leiden die toevallig van ons probleem hoorde. Hij gaf ons een goede  tip.

1. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    5 april 2018
    Super ! Dat is weer genieten.
    We volgen jullie weer.
    Lieve groetjes
  2. Trijntje:
    Geniet van jullie reis.

Groetjes
  3. Gosse en Judith:
    5 april 2018
    Super leuk om jullie weer te volgen. Hele fijne vakantie!!
  4. Groeten Bert en Jolanda:
    Heel veel plezier
  5. Gveenstra:
    7 april 2018
    prettige vakantie toegewenst. groetjes mia en gerrit
  6. Erna:
    11 april 2018
    Heel veel plezier en maak weer vele mooie herinneringen.