Terug in Denemarken.

27 juni 2022 - Tranum, Denemarken

Donderdag 23 juni, we hadden een prettige boottocht van Noorwegen naar Denemarken. Heerlijk weer zodat we de hele avond op het dek konden verblijven😎 Onderweg passeerden we een Duitse onderzeeër wat we heel bijzonder vonden. We arriveerden laat op een camping maar mochten voor de poort op een speciale nachtplek overnachten. De volgende morgen krijgen we een prachtige plek in de duinen. Inmiddels is het heerlijk zonnig  weer en kunnen we de hangmat ophangen😀 's Avonds worden we uitgenodigd voor een midzomerfestival! Bier, wijn en Deense worstjes van de BBQ. Om 20.00 wordt er een "paasvuur" aangestoken en wordt er een Deens volkslied gezongen waarvan verwacht wordt dat wij ook meezingen🙄

De dagen erna hebben we vooral genoten van onze heerlijke plek op de camping. Lekker lezen, jaaaaaa ook ik🤔 Inmiddels bijna drie boeken van de Wallander serie!

Zondag 26 juni reizen we weer verder. We belanden in Hivde Sande. Het lijkt wel het Lauwersoog van Denemarken. Een vissersplaats met de Atlantische Oceaan aan de ene kant en een groot binnenmeer aan de andere kant. 's Avonds gaan we op zoek naar een visrestaurant. Waar we genieten van heerlijke vis.

1. Bert en Jolanda:
    27 juni 2022
    Prachtig daar, ook nog even de hotdogs eten, vonden wij altijd heerlijk
  2. Henny F B:
    28 juni 2022
    25 juni reden wij door Denemarken richting Frederikshaven om vandaar uit 26 juni met de boot naar Goteborg te gaan. Wel opgelet of we jullie zagen rijden maar niet tegengekomen. Goede reis naar huis. Groeten van ons!