Op weg naar Bari!

16 april 2024 - Luchthaven Bari, Italië

Maandag 15 april, we zijn er klaar voor! Gistermiddag ingechekt voor de vliegreis van Amsterdam naar Bari. Omdat we ook willen oversteken naar Griekenland proberen we boottickets te bemachtigen van Bari naar Igomenitsa, Griekenland. Maar drie weken voor 15 april is alles uitverkocht! Dus de boot vaart wel maar we kunnen niet mee🤭 Treintickets online gekocht voor Emmen-Amsterdam. Dus alles goed geregeld🤣 Krijgen we zondagavond een mail van Transavia dat we niet vanaf Schiphol  maar vanaf Rotterdam vliegen i.v.m. te verwachten slecht weer. 's Morgens brengt buurman Pieter ons naar het station.  Eerst naar Schiphol (want we hebben dalkaarten gekocht) Hiervandaan willen we naar Rotterdam. Maar i.v.m. omgevallen bomen rijdt deze trein niet en moeten we via Den Haag door de kleurige bollenvelden⚘️ naar Delft en dan per bus naar vliegveld Zestienhoven. Het vliegtuig is vertraagd, maar om kwart voor acht stijgen we op! Omdat we de wind mee hebben doen we  er twee uur over, wat normaal 2,5 uur vliegen is. Om half elf komen we aan bij onze B&B

Dinsdag 16 april, we vertrekken om half 11 met de bus naar het centrum van Bari. Hier drinken we koffie met een lekkere tosti erbij. Daarna gaan we verder met de bus naar onze camperstalling. Ik weet nog dat het lijn 12 is naar Torre A Mare. Maar aan het eind van de rit zijn we de stalling nog niet tegen gekomen 🤔 De buschauffeur vertelde ons dat we niet lijn 12, maar 12/ moeten hebben, dus 12 met een /. Een uur later komen we aan. De eigenaar loopt mee naar onze camper. Maar dat is onze camper niet.😱 Wij hebben een witte en deze is geel! Blijkt dat Sa Hara hier langs is geweest 😁 Maar we hebben geluk de camper start in één keer. We rijden naar de wasplaats. Johanna haalt de rugzakken leeg en is met tien minuten klaar! En ik maak de buitenkant van de camper schoon en ben twee uur bezig. En het resultaat? Het lijkt nog nergens op.

1. Greet van Rijnsoever:
    Hallo Jos en Johanna,
    Dat was een stormachtig begin van jullie reis! Hopelijk is het vanaf nu alleen wind mee! Veel plezier van mij en Co
  2. Roy:
    16 april 2024
    Maar wat nou als alles goed gaat?
  3. Bert en Jolanda:
    16 april 2024
    Kan alleen maar beter gaan toch? Veel plezier
  4. Anja Prinsen:
    16 april 2024
    Albert: Die hemn ok altijd wat.😜
  5. Gosse en Judith:
    16 april 2024
    Haha heb je vakantie moet je ook nog aan de poets.
  6. Henk en Margo:
    16 april 2024
    Veel plezier en geniet ervan.☀️🥂
  7. Janine:
    17 april 2024
    Hele fijne vakantie gewenst en veel plezier.
  8. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    17 april 2024
    Fijn om jullie weer te volgen. Een mooie reis gewenst . 🥰🤗
  9. Lucie:
    18 april 2024
    Maandagavond na 11 uur ‘s avonds lag het gehele luchtruim van NL stil, door een nog niet opgehelderde storing, nog een geluk dat je al weg was! Veel plezier daar mooie reis gewenst.

Jouw reactie