Afscheid.....

18 oktober 2021 - Emmen, Nederland

Vrijdag, onze weg vervolgd naar het Noorden. We belanden in het stadje Lons. We hebben geluk want we kunnen vanacht nog overnachten want morgen gaat de camping hier sluiten. De volgende dag richting Metz, hier hebben we minder geluk want de camperplek met 47 plaatsen is "complet". Dan maar illegaal op een mooi plekje langs de Moesel. 's Morgens vroeg wakker, want het blijkt een plek te zijn waar vissers hun bootjes in  het water laten.

We kijken terug op een mooie, zonnige reis. Corsica, met z'n prachtige stranden, mooie kusten en bergen. Wel is onze camper, echter te groot om Corsica goed te ontdekken. Een buscamper is hier beter geschikt voor. Zodoende konden we niet de bergen in om te wandelen. Maar het positieve overheerst.
We willen iedereen bedanken die ons heeft gevolgd via deze blog. Fijn waren de leuke reacties. We nemen afscheid van onze reis en van onze volgers.
Volgers bedankt, tot een volgende keer MISSCHIEN.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gosse en Judith:
    18 oktober 2021
    Was leuk om alles weer te lezen en de foto's te bewonderen. Zo waren we er ook een beetje bij. Goede reis terug!
  2. Henny F B:
    18 oktober 2021
    Bedankt dat we mee mochten reizen. Ook weer heerlijk thuis te zijn he?