Noodweer aan het strand van Solenzana.

4 oktober 2021 - Porto-Vecchio, Frankrijk

Na drie dagen genieten van deze prachtige plek gaat het maandagnacht behoorlijk mis😮 Om half één 's nachts breekt er een onweer uit met een wolkbreuk. Tegen een uur of acht wordt het minder maar om negen uur is het weer heftig! Om elf uur is de zo mooie strandcamping achter ons al verandert in een mini-zee. Om twaalf uur besluiten we deze camping te verlaten.  Net op tijd want na ons kon er nog één camperbusje de camping verlaten omdat de uitrit niet meer te berijdbaar is door het hoge water. We rijden door naar Porta Vechicco. Nadat we een plekje hebben gevonden tussen de kurk en aardbei bomen begint het ook hier te onweren....

1. Bert:
    4 oktober 2021
    Dat zijn fatsoenlijke buien maar gelukkig komt er na regen vaak weer zonneschijn, nog veel reisplezier
  2. Nanny:
    Hopelijk zitten jullie hoog en droog! 😘
  3. Cisca en Marcel:
    5 oktober 2021
    Gelukkig op tijd weg 😱
    Op naar het volgende avontuur!
  4. Henny F B:
    5 oktober 2021
    Dus de laarzen in de kast kunnen laten. Je maakt wat mee als je onderweg bent. Geniet er van en het heeft altijd een verhaal. 💨💨💫
  5. Willma hemsteede:
    6 oktober 2021
    echte 'reizigers' verhalen. en alles is dan avontuur!
    fijn dat het jullie goed gaat.