De rust is terug gekeerd.

8 april 2017 - Porec, Kroatië

De rust is teruggekeerd ( Frans) Na vele reisuren zijn we dan toch beland in ons 1e Balkan land, Slovenië. De 1e parel aan de Balkan, het stadje Koper. Hier hebben we een stadswandeling gemaakt (foto) en daarna de klokkentoren beklommen. Een klim van maar liefst 204 treden. 's Avonds traditioneel Slavisch gegeten. Asperges met truffel ( foto) Donderdags doorgetrokken naar Porec, Istrie. Onderweg nog een stop gemaakt in Piran een mooie badplaats. Hier een wandeling langs de kust/ boulevard gemaakt van ongeveer 8 km.
Vrijdag, eerst geld gewisseld, euro's voor Kuna's, waar overkomt je dit nog in Europa. Na de koffie vertrokken op de fiets voor een mooie fietstocht naar Tar. Een heerlijke tocht langs de kust door natuurgebieden en langs naturistencamings. Jammer, want deze gaan morgen pas open. De caravans en campers stonden in de rij te wachten. Morgen maar eens proberen in het zuiden.

1. G.Veenstra:
    9 april 2017
    Veel plezier met jullie trip. Tanja wil ook wel graag uitgenodigd worden, kan dat?
  2. Tanja:
    9 april 2017
    Hoi
    Wat leuk om jullie te volgen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst.
    Liefs ons