Paradise beach!

20 april 2017 - Banjol, Kroatië

Jos is ziek, en echt geloof me, hij is ziek, echt ziek. Maar toch, hij wil helemaaaaal niet ziek zijn. Dus......op de fietst, dachten een mooie rustige fietstocht te fietsen, fietsen we per ongeluk een MTB tocht! Grrrr. Stijl....... ( maar wel mooi) Toch, 's avonds besloten om de boot te nemen naar het eiland Rab In het donker kwamen we aan.... NIET DOEN DUS!!!!! De navigatie stuurde ons de verkeerde kant op????? We kwamen klem te zitten tussen twee muren. HET KRAAKTE!! De spiegels.....

Inmiddels aangekomen op de camping, het was ijselijk stil. Het bleek dat ze wachten op de laaste ferry, maar ja, we waren verdwaald door onze navigatie. Gelukkig, de poort was open, en wij op zoek naar een plek! De mooiste plekjes natuurlijk, op Paradise Beach. Maar Grrrr. de Bora ( storm) werkte niet mee! Windkracht 7 a 8 met windstoten tot wel 10 en veel regen. Ja, dan is een campertje klein, vooral om dat Jos nog steeds ziek is.
Storm, regen, en ziek..... Maar toch, mooie foto's gemaakt van de Prinses op Paradise Beach met op de achtergrond de besneeuwde bergen Helaas, Jos blijft ziek! Was, na was,na was,na was.....
We vertrekken naar lang overleg, met alle risico's, naar het stadje Rab. Dit was een goede keus, de politie, brandweer, ambulance en eerste hulp waren nabij. Maar gelukkig, de zon, die heerlijke zon, gaf genezing! ( We wachten af)

1. Henk en Lien:
    20 april 2017
    Jos van harte beterschap! We hopen dat je spoedig weer de oude bent en steek Johanna maar niet aan! Jullie hebben storm. maar hier was het vannacht min 9. We blijven jullie volgen en wensen jullie nog een mooie tour zonder ziektes. Groetjes Henk en Lien
  2. Fokkelien:
    20 april 2017
    Mooi geschreven! Fijn dat Jos zich weer wat beter voelt. De zon doet iedereen goed en de was droogt ook mooi. Haha.
    Wij gaan morgen naar Parijs. Erg benieuwd.
    Vakantie!!! Yes
    Veel plezier daar. X
  3. Jolanda:
    20 april 2017
    van harte beterschap Jos en Johanna maar weer mooie fotos. Nog veel plezier daar het is er wel heeeel mooi.Gr Bert en Jolanda
  4. Tanja:
    22 april 2017
    Beterschap!! Hopelijk knapt ome Jos snel op.
  5. Cisca en Marcel:
    24 april 2017
    Hoi Jos en Johanna,
    Wat een verhaal zeg hopelijk is Jos weer helemaal opgeknapt.
    Ziet er prachtig uit.
    Heel veel reis plezier nog :)
    Groetjes Cisca & Marcel