Copacabana!

3 mei 2017 - Mlini, Kroatië

Zondag, wasdag! Daarnaast heerlijk genoten van de zon terwijl we uitkijken op de havenmond van Dubrovnik waar de grote cruiseschepen binnenvaren.
Maandag naar de Copacabana van Dubrovnik. Tegen drieën zijn we toch maar vertrokken naar onze volgende camperplek. Onderweg nog even langs de supermarkt want onze koelkast raakt aardig leeg. Blijkt dat alle supermarkten zijn gesloten, hier wordt op 1 mei nog volop feest gevierd!
Dinsdag, na vier weken onze eerste echte stranddag! En 's avonds de BBQ voor het eerst gebruikt. We staan nu op een plek nog geen 20 mtr. van een klein lief kapelletje. Johanna is volgens mij weer helemaal terug bij het Katholieke geloof. Ze wil een gouden kettinkje met een kruisje!

1. Erna:
    3 mei 2017
    Volop aan het genieten..........fijn.
    Mooie foto,s wij genieten op afstand met jullie mee.
  2. Henk en Lien:
    3 mei 2017
    Wat leuk jullie te volgen. Jullie dinsdag genieten op het strand in de zon en wij bij min 9 op de Stubaier gletscher de Top of Tirol 3310 mtr ook in de zon. Nog veel vakantie plezier! grts Henk en Lien
  3. Jolanda:
    4 mei 2017
    'Wat prachtig mooi daar we zijn wel een beetje jaloers hoop dat het weer wel beter wordt en we wachten weer jullie volgende belevenissen af groetjes van ons
  4. Eef en Ineke Kneppel:
    5 mei 2017
    We vonden het leuk jullie te mogen ontmoeten in Mlini op camping Kate. Wij zijn in Montenegro aan de kust in Utjeha. Wat een moeizame grensovergangen hier, ruim een uur over gedaan! Maar wel een stempel rijker. We zijn benieuwd naar het verdere verloop van jullie reis. Groetjes van Eef en Ineke
  5. Jos:
    5 mei 2017
    Henk en Lien en Eef en Ineke, jullie ook nog een hele fijne vakantie!