Verjaardagen!

1 oktober 2017

Vandaag vieren we feest! Fleur en Jos zijn jarig en dit moeten we vieren. We zijn inmiddels via het Nationaal park Biebrzanski ( een pauzestop gemaakt) aangekomen in het Nationaal park Bialowieza. HET oerbos aan de Wit Russische grens. 's Middags samen met een gids gewandeld in het Nationaal Park Bialowieza. We wilden ontzettend graag groot wild spotten maar dit was alleen mogelijk om mee te gaan met een safari waarbij we onze eigen camper moesten meenemen. Voor deze trip zouden we €180,- moeten betalen. Niet gedaan. Geen Wisanten, Lynchen en Herten gezien. Maar wel zagen we roodborstje, winterkoning en spechten! Hahahaha.. De gids zei dat iedereen foto's wilde maken bij de "Jagiello Oak". Johanna was alleen maar geïnteresseerd in de paddenstoelen. Welke wel of niet eetbaar waren! En wat was het koud! Vannacht 2 graden! Ons winterdekbed opgedaan! Dus om 20.00 uur onder de wol. Ook gezellig.....

1. Hammyentineke:
    2 oktober 2017
    Lijkt ons prachtig, dit natuurgebied. Wel mooie inkomsten voor de Polen, zo'n (te)dure excursie!
    Ook fijn dat jullie de kraanvogels op jullie reis hebben gezien. Wij hebben er hier 298.00 maar dan wel van papier. Ook heel bijzonder en al meer dan 25.000 bezoekers voor de tentoonstelling!
    Veel plezier verder in het mooie Poolse land.
    Groet, Hammy en Tineke
  2. Jos:
    3 oktober 2017
    Deze reis is voor iedereen aan te bevelen! Wel goed nadenken wanneer je gaat!