Gestrand!

16 april 2017 - Krk, Kroatië

Goede Vrijdag, we besluiten een "kleine kruisweg" te maken op de fiets. 50 km. over Losinj (Weet je nog, Henk&Margo? Met die mooie baaitjes.) op de fiets lijkt niet zo erg , maar wel als er klimmetjes in zitten tot 11%. (Voor Johanna geen probleem.) Maar 's avonds die welverdiende glas wijn! (foto)
Zaterdag Cres verlaten en de overtocht naar het eiland Krk gemaakt. Helaas werd Jos ziek! flink ziek, alle ramen, deuren en luikjes die open kunnen gaan open!!!!!! En dus moesten we een rustpauze in lassen. We hadden extra pech vanwege onze camperplek (foto).
Maar zondagochtend ( 1e paasdag) werden we door de eigenaresse van de camperplek verrast met heerlijke cake en een geverfd ei! Daarna hebben wij chocolade eitjes verstopt voor ons 3 jarige buurjongetje. Op ons paasbest ( jaaaa, jurkje, hakjes en overhemd voor Jos) op weg naar de Kathedraal, waar we een mis bijwoonden, voorgegaan door de bisschop. (Daarna voelde Jos zich al veel beter) 's Middags een heerlijke wandeltocht gemaakt langs de mooie baaitjes van Krk van ongeveer 8 km. Vanavond Ajax/Feyenoord en Riks en David. Jaaaa hij doet het nog steeds!

1. Marja:
    16 april 2017
    Dank voor de mooie verhalen. Wat een mooie plekjes! en het weer lijkt me ook nog goed, zo te zien. Geniet lekker.
  2. Han en ina:
    17 april 2017
    Krk niet meest vervelende plek om te stranden. Mooi krijtachtig stadje. Wat n fijn idee toch dat hij altijd in je hartje blijft jos..
  3. Jolanda:
    17 april 2017
    Hopelijk geen zieke mensen meer tijdens jullie trektocht, wij biljarten gewoon door , voor jullie nog veel mooie dagen