Onderweg naar huis via Slovenië

9 juni 2024 - Ižakovci, Slovenië

Woensdag 5 juni, we vertrekken van het prachtige eiland Hvar! In de haven van Stari Grad gaan we met de ferry naar Split. Helaas door de problemen met Johanna 's knie bezoeken we deze stad niet. We eindigen onze trip vandaag in Sibernik,  Camp Vrata RKE, dit is voor ons een tussenstop. Deze camping is vlakbij het Nationaal park Krke. Er is een prachtig zwembad bij waar we dan ook heerlijk gebruik van maken.

Donderdag 6 juni, we maken vandaag een flinke tocht naar Karlovac, camping Slapic, een mooie camping aan de rivier. Waar je heerlijk kunt zwemmen in de rivier maar er is ook een zwembad. Het restaurant ligt prachtig bij een watervalletje en waterrad Heerlijk gegeten daar!

Zaterdag 8 juni, Vandaag een mooi route gereden via een alternatieve route richting  Slovenië. Het was lastig om een lunchplekje te vinden onderweg. De temperaturen liepen op tot 30 graden. Uiteindelijk vinden we een plekje bij een sportcomplex! Waarachtig er staat een mega grote tent klaar! Lekker in de schaduw😃 Dus ik rijd de camper mooi onder de tent! Maar Johanna is het daar helemaal niet mee eens want iedereen zet z'n auto keurig op de bedoelde parkeerplaats. Dus blijft ze stoïcijns op de plek in de camper zitten. Geen enkele beweging! Ik stap maar weer in en rijden terug naar de parkeerplaats waar we uiteindelijk in de camper ons broodje eten. Uiteindelijk belanden we op een Thermen camping in Slovenië.

1. Cisca en Marcel:
    9 juni 2024
    Wat een prachtige foto s , wat een pech johanna dat je zo vreselijk veel last heb van je knie, fijne terug reis naar huis
  2. Gosse en Judith:
    9 juni 2024
    Wat een mooie omgeving weer 🥰
    Erg balen van je knie Johanna, hopelijk hersteld het zich snel. Fijne, goede terugreis gewenst
  3. Lucie:
    Wat een schitterende plekken
  4. Erna:
    10 juni 2024
    Prachtige omgeving en weer mooie foto,s
    Vervelend dat Johanna zoveel last heeft van haar knie.
    Goede terugreis naar Nederland

Jouw reactie