Hvar

4 juni 2024 - Jelsa, Kroatiƫ

Dinsdag 4 juni, we hebben een paar dagen rust gehouden. Nou ja rust,eerst op zoek naar een kapper.Ik ben flink gekortwiekt en Johanna heeft nu een beetje rare kleuršŸ«£ Maar het komt wel weer goed wanneer we thuis zijnšŸ¤£ Zaterdag kreeg Johanna grote problemen met haar knie. We hadden eerder alĀ een kniebrase gekocht. Dit ging eerst redelijk goed. Gelukkig hadden we 2 wandelstokken bij ons en zo probeerde Johanna zich op de camping nog een beetje te bewegen richting douche. Vlakbij ons staat een grote camper met waarin een therapeut Fasientherapie toepast. Nadat hij deĀ knie had onderzocht was zijn diagnose dat er geen "gel" meer zat tussen de meniscus. Hij kon Johanna behandelen met Fasientherapie. De behandeling duurde een uur. Ik kan niet goed uitleggen hoe het werkt. Hij behandelde het hele been met een zeer stevige massage om ruimte te creĆ«ren rond de meniscus. Na een uur liepĀ  Johanna zonder brace en stokken terug naar de camper. De pijn is nog niet over maar ze kan zichĀ weer redelijk bewegen. Hopelijk gaat het de komende dagen nog iets beter. We maken een pas op de plaatst. Het is niet vervelend om op deze plek te moeten blijven. Op de eerste rij bij de zee. Uitzicht op het eiland Brac en daarachter het vaste land. Bootjes die voorbij varen, zwemmers en kiteboarders. En dat alles bij temperaturen van zo'n 22 graden.Ā 'tKun een stukĀ minder (volgens WA)

Fotoā€™s

1. Marja:
    5 juni 2024
    Beterschap met de knie Johanna. En wat toevallig dat de therapeut in de buurt was. Heeft zo moeten zijn!!!

Jouw reactie