Van Beaune naar Grenoble

19 september 2021 - Grenoble, Frankrijk

Donderdagmorgen een wandeling gemaakt door de stad Beaune. ( Een tip, deze stad lig aan de Route Soleil) 's Middags een fietstochtje door de wijnvelden. Vandaag was de 1e plukdag van de druiven voor vele wijnboeren. Een mooi gezicht! Het  was af en toe een pittige klim😅. Na zo'n 10 km. begon het te regenen,  gelukkig konden we schuilen in een klein kroegje in een dorpje. We besloten de route in te korten maar konden hem niet meer oppakken🤔 Uiteindelijk kwamen we toch weer terug in Beaune. 's Avonds gegeten in een restaurantje en nadien nog even het lichtspektakel in Beaune bekeken.

Vrijdag doorgereden nabij Grenoble. De camperplek staat barstensvol. Dit is de enige camperplek nabij Grenoble. Gelukkig vinden we nog een piepklein plekje in een uithoekje. Het is manoeuvreren maar Johanna is apetrots op mij dat het is gelukt 😊

Maar de trots was zaterdagmorgen wel over🙄. Gisteravond werd er gedeald voor onze camper en we zagen nog een paar ratten voorbijkomen🤔

Zaterdagmorgen, de zon scheen volop en dat maakte veel goed! Op de fiets naar Grenoble! Daar een stadswandeling gemaakt en natuurlijk wat inkopen gedaan  🛍 en o ja, de koelkast begint ook gaten te vertonen. Vanavond GEEN voetbal, want de stroom op onze mobieltjes is bijna op en we kunnen echt niet zonder PASS SANITAIRE op onze mobieltjes hier in la douce France.