Ik vertrek!

9 september 2024 - Hann. Münden, Duitsland

Maandag 9 september, vandaag dan toch eindelijk vertrokken. Na een etentje samen met de kinderen, een trouwerij van onze nicht, en kennisgemaakt met ons pasgeboren buurmeisje Evie konden we dan vandaag vertrekken. Nou ja vertrekken? Eerst bij de dealer van de camper langs want onze koelkast hangt met tape in elkaar en dat is  niet handig wanneer die volgeladen is🫣 Gelukkig kon het worden opgelost en rijden we uiteindelijk rond de middag weg.  Onderweg gelunchd en we kwamen tegen vijfen aan in het mooie stadje Hann. Munden aan de Weser. Het was zoeken naar een plekje voor de camper😱 Maar we hadden geluk er reed er net eentje weg. Helaas begon het te miezeren en zijn we het stadje ingewandeld. En? Jawel een Grieks restaurant! Dus toch leker genoten van de warmte en sfeervolle ambiance! 

Foto’s

3 Reacties

  1. Lucie:
    9 september 2024
    Veel plezier weer!
  2. Johan en Alie:
    10 september 2024
    Fijne vakantie, geniet ervan.
  3. Janine:
    10 september 2024
    Fijne vakantie. Begin van een nieuw avontuur met de camper. Veel plezie