Zon, zee en strand!

15 september 2016 - Brouwershaven, Nederland

Maandag en dinsdag met de camper naar de Brouwersdam, tussen al die andere Wohnmobilen. Lekker dagje strand met je eigen koffiepotje, keukentje en koelkast (wijn) op nog geen 20 mtr .afstand van zee! Samen hebben we een strandwandeling gemaakt van 1.5 uur. We zagen iets opduiken in zee, we dachten eerst een zeehond, het was veel groter, vermoedelijk een potvis.
Woensdag zijn we naar Vlissingen gereden om van daaruit naar Domburg te fietsen. Een fantastische fietstocht, grotendeels door bos en duinen, over de dijk en mooie plaatsjes als Zoutelande en Westkapelle. Met tussendoor een frisse duik in zee, heerlijk! We hadden de camper mooi geparkeerd in de schaduw bij Intratuin. Gelukkig waren we precies op tijd terug, bleken ze net het terrein af te sluiten! 's avonds onze eerste was gedraaid.

1. Gosse en Judith:
    15 september 2016
    Lekker genieten toch zo samen, fietsen, zwemmen, wijntje drinken.........het goede leven!
  2. Marja:
    15 september 2016
    Wat een rust straalt er uit de foto's. Zo hoort vakantie te zijn toch?
  3. Anneke Lubbers:
    15 september 2016
    Onze camper heeft op achter zijde staan

A & H
    Getekend zonnetje
    D'r op Uut
  4. Erna:
    17 september 2016
    Heerlijk genieten met z,n 2tjes
    Hele strand voor jullie alleen lijkt wel.
  5. Trudy en Jan:
    17 september 2016
    Das echt genieten in Zeeland. Wij staan met de camper langs de moezel in Duitsland, 10 km van Cochem met mooi weer. Wijnfeest in Pommern.