Zeeland-Schouwen Duiveland

10 september 2016 - Zierikzee, Nederland

Zelfs in Nederland is het nog zoeken naar een WiFi verbinding! Maar we zitten nu lekker op een terras in Zierikzee, waar vandaag vanwege de Monumentendag allerlei optredens plaats vinden. Vanmiddag hebben we een rondleiding met een gids.
Maar goed om terug te komen op de vorige dagen, is hier het verslag geschreven door Jos.
Dinsdag en woensdag heerlijk genoten van zon zee, strand en duinen! En prachtige fietstochten gemaakt door de Kennemer duinen! En af en toe een lekkere duik in zee.
Gistermiddag aangekomen in Zeeland waar we tot zonsondergang langs het Haringvliet hebben gestaan, daarna een camperplaatsen opgezocht. Johanna verheugd zich al dagen om mosselen te eten! Hopelijk hebben ze daar voor mij spareribs. Na vele problemen met de schotel tv. hebben we al veel spelletjes UNO gespeeld.

1. Marja:
    10 september 2016
    Klinkt allemaal goed. Jullie treffen het met de fantastische nazomer in Nederland! Op deze manier duurt het nog wel even voordat jullie de grens overgaan en afzakken naar het zuiden.
  2. Gosse en Judith:
    10 september 2016
    Heerlijk zeg om zo te genieten. Hopelijk smaken de mosselen en spare ribs. En nog lang genieten van dit mooie zomer weer.
  3. Henk en Lien:
    Hoi J en J
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. We gaan jullie zeker volgen de komende tijd! Nog een fijne tijd en geniet er maar van! grts H en L
  4. Tanja:
    11 september 2016