Rust bij de Pont d'Avignon
2 oktober 2016 - Avignon, Frankrijk
Donderdag, wasdag , 2 machines erdoor en bijna alles is weer schoon. Kunnen we er weer 4 weken tegen. Volgens mij (Jos) volgens Johanna 4 dagen.Tot 20.00 uur buiten gezeten bij een temperatuur van 23 graden. Volgens de berichten uit Drenthe en Groningen is bij jullie de herfst ingetreden. Vrijdag de tijd genomen om het mooie stadje Obernai te bezichtigen met zijn prachtige vakwerkhuizen.
Vrijdag door de Vogezen gereden. Het Gerardmer gepasseerd, waar Ali, Gienus, Gosse en Rick op vakantie zijn geweest. Mooi gebied! Het stadje Plombieres bezocht, waar een Romeins badhuis ooit heeft gestaan. Vergaande glorie.
Zaterdag
Jaaaaa, ik ben jarig! Regen komt met bakken uit de hemel. Ieder krijgt wat het waard is, het 1e echte buitje in bijna 4 weken.Telefoontjes gehad van Ma, Roy, Hester,Frans, een mooi videobericht van Nanny en Sotsji.
We gaan verder naar het Rhonedal waar we een plekje vinden nabij Valence. Hier is het weer droog!
Zondag
Via Valence vertrokken naar Montelimar waar we de stad wilden bekijken. Geen aanrader, wel super lekkere noga gekocht! Via de Triomfboog van Orange ( Margo&Henk?) onze weg vervolgd naar Avignon. Op onze plek hebben we zicht op de Rhone, de stadsmuur en de Pont d'Avignon. En dit nog steeds bij een temperatuur van 22 graden.
Vrijdag door de Vogezen gereden. Het Gerardmer gepasseerd, waar Ali, Gienus, Gosse en Rick op vakantie zijn geweest. Mooi gebied! Het stadje Plombieres bezocht, waar een Romeins badhuis ooit heeft gestaan. Vergaande glorie.
Zaterdag
Jaaaaa, ik ben jarig! Regen komt met bakken uit de hemel. Ieder krijgt wat het waard is, het 1e echte buitje in bijna 4 weken.Telefoontjes gehad van Ma, Roy, Hester,Frans, een mooi videobericht van Nanny en Sotsji.
We gaan verder naar het Rhonedal waar we een plekje vinden nabij Valence. Hier is het weer droog!
Zondag
Via Valence vertrokken naar Montelimar waar we de stad wilden bekijken. Geen aanrader, wel super lekkere noga gekocht! Via de Triomfboog van Orange ( Margo&Henk?) onze weg vervolgd naar Avignon. Op onze plek hebben we zicht op de Rhone, de stadsmuur en de Pont d'Avignon. En dit nog steeds bij een temperatuur van 22 graden.

Ook Nimes is zeker een bezoek waard.
Veel plezier met het vervolg van jullie reis.
Wat hebben jullie een fantastische reis en mooi weer! (Nog een eindje en misschien staat de thee dan wel klaar bij Albert in Monaco.) goeie reis verder! grts. H en L
Groetjes en prettige reis verder.