Fietsen,fietsen,fietsen op Usedom.

20 september 2017 - Kołobrzeg, Polen

Maandagmorgen, ook nu weer na het ontbijt lekker in de zon, zagen we op nog geen 5 meter afstand een ree bij onze camper. ( foto) Daarna op de fiets langs de Oostzee. (foto) Ook nu weer heeft de vrouw van de kapitein voor ons gekookt!
Dinsdag was een vervelende dag. Eerst op zoek naar een wasserette. Dit zou een uur duren. Duurde twee uur! Daarna in de droger maar het kwam er niet droog uit. Toen de grens over naar Polen. Een half uur gewacht bij het veer in Schweindemunde. Daarna de ene na de andere wegopbreking waar je elke 5 minuten stond te wachten. Tot slot bleek de camping die wij uitgezocht hadden te zijn gesloten. Grrrr. Onze tocht vervolgd naar de volgende camperplek 50 km. verderop. Gelukkig is dit een fantastische mooie camping, vlak bij het strand en de stad KOLOBRZEG.
Woensdagmorgen onze eerste zloty uit de muur gehaald en de prachtige basiliek van de stad bekeken. 's Middags een mooie fietstocht tussen het strand en het moeras door (foto)

1. Astrid:
    20 september 2017
    Wat leuk om jullie verhalen te volgen en foto's te zien, vooral die van de ree. Veel plezier nog.
  2. Gosse en Judith:
    20 september 2017
    Wij lezen het wel.....genieten en nog eens genieten!!
  3. Jolanda:
    20 september 2017
    Heerlijke verhalen vooral doorgaan. Zo mooi.