Brindisi-Griekenland

24 april 2024 - Brindisi, Italië

21 april, tegen de avond rijden we door richting Brindisi waar we overnachten bij een boer. We staan hier tussen veel verschillende soorten fruitbomen. Ook deze boer heeft geen olijfbomen meer😥. Het echtpaar heeft 's avonds voor ons en een Zwitsers stel gekookt. Alle producten waren uit eigen tuin. Na een heerlijke rustige nacht vertrekken we de volgende morgen naar Brindisi. Op zoek naar een supermarkt belanden we midden in de stad. Dit gaf wat problemen met het pakeren van de camper er stond een Italiaanse auto fout geparkeerd zodat we zo'n 150 mtr. terug moesten rijden op een overvolle parkeerplaats.🫣 Daarna toch maar weer de drukke stad verlaten en bij een mooi strandje gewacht totdat we naar de boot vertrokken. Hier kregen we bezoek van een nog zeer goed uitziend hondje. We dachten dat hij in de buurt mischien ergens thuis hoorde. Maar hij bleef bij ons in de buurt.  Er stopte wel een auto die broodjes uit het raam gooide. Uiteindelijk hebben we hem een bakje met water en wat kipkluifjes gegeven. Het zou toch niet zo zijn dat iemand het hondje hier heeft gedumpt 😢  's avonds op weg naar de veerboot en om half elf vertrekken we. Een mooie nette ferry vaart ons in 10 uur naar Igoemenitsa in Griekenland.  Waar we vroeg in de morgen aankomen op een mooie camping aan zee.

1. Ina:
    24 april 2024
    Plezier in het mooie Griekenland!
  2. Gosse en Judith:
    24 april 2024
    Dat ziet er geweldig mooi uit. Mooie blauwe lucht, heerlijk genieten zo🍷🌞

Jouw reactie