Haalt de herfst ons in?

12 oktober 2016 - Sanremo, Italië

Zaterdag en zondag lekker geluierd, in de zon, en gezwommen in zee. Dit was ook welk nodig na een slapeloze nacht! Bleek er op onze camperplek een rommelmarkt te zijn. De 1e auto's kwamen aan om 4.00 uur 's nachts, en dit bleef maar door gaan!
Maandagmorgen hebben we ons 60 km. verplaats. Via een mooie toeristische route kwamen we langs Ramatuelle, wat Alie en Johan zich ook nog vast kunnen herinneren. Door St. Tropez naar St. Aygulf. Camping gezocht met wasmachine, kon Johanna weer wassen! En 's avonds alles weer droog.
's Avonds voetbal kijken in de enige nog open (snack) bar. Johanna, Jos en 2 Fransen (eigenaar). Rampzalig, en niet alleen de uitslag! Gelukkig konden we tot half elf buiten zitten.
Dinsdag op de fiets naar Frejus, we bezochten hier het Amphitheater, de Kathedraal en de restanten van een Romeins aquaduct. Om een uur of twee brak er een onweer los en het regende ongeveer 1,5 uur. Na de bui besloten we terug te fietsen naar onze camping. Het is een stuk kouder. We denken dat de Herfst ons hier heeft ingehaald. We klagen echter niet, we hebben 5 weken prachtig weer gehad.

1. Willemijn Ahlers:
    12 oktober 2016
    Super, wat jullie zoal meemaken. Leuk om te zien en te lezen.