Arles

8 oktober 2016 - Le Lavandou, Frankrijk

Dinsdag, na het ontbijt kwamen we in gesprek met een Brits/Nederlands echtpaar
. Zij gingen naar de markt in St. Remy de Provençaalse, waar de grootste weekmarkt van de regio was. ( Kon Johanna toch nog even naar de markt!) We zijn achter ze aan gereden, samen koffie gedronken en daarna de markt bezocht maar allerlij heerlijke streekproducten.
Daarna naar Les Baux gereden waar een middeleeuws kasteel op een rotspunt staat. Hier boven een geweldig uitzicht! Daar na door naar Fontvieille een plaatsje ongeveer 10 km van Alles. Hier staan we op een mooie camperplaatsen ongeveer 10 andere campers.
Woensdag op de fiets naar Alles. Het theater, Amphitheater en café la Nuit van van Gogh gezien. Op de terugweg J+J Beauty. Gelijk een afspraak gemaakt voor morgenvroeg 9 uur. Dat wordt de wekker zetten. Morgen hierover meer.
Donderdag
7.00 uur de wekker gaat af. Het leven van een camperaar is hard. Wassen,scheren, afval en water lozen, en water vullen. Om 9.00 uur afspraak bij de kapper. De 1e en waarschijnlijk de laatste keer dat J+J gezamenlijk bij de kapper zijn.(Ik vond het wel gezellig( Johanna)
Onze weg naar het zuiden vervolgt. We hebben echter 2 problemen, de satellietschotel doet het niet, dus geen voetbal vanavond een de hagelslag raakt op. We zitten nu tussen La Lavandou en Cavalaire aan de Cole 'd Azur met een temperatuur van 22 graden.

1. Anneke Lubbers:
    8 oktober 2016
    Heerlijke vakantie of eigenlijk veel vrije tijd!! Lekker genieten !! Mooie reis tot nu toe! En al heel veel gezien! Heerlijk weer nog , hier vannacht plm 4 gr brrrrr,
    Toi toi, gr vanaf 5 hoog
  2. Marja:
    9 oktober 2016
    Wat klinkt dit allemaal fantastisch. Goed vol te houden zo!