Bijna thuis!

31 mei 2018 - Duisburg, Duitsland

Dinsdag 29 mei, de asperges waren heerlijk! Vandaag op de fiets van Bad Bellingen naar Weil am Rhein, bij Basel. De heenreis langs de Rijn en terug door de hooggggggg😰 gelegen wijnvelden. We hadden nog maar net onze vers geplukte kersen op of er kruiste ons een jonge ree, nog geen 20 mtr. van onze fiets😍. De terug weg was anders, lopend met de fiets omhoog met temperaturen van 29 graden. Gelukkig was de afdaling spectaculair met mooie uitzichten. 's Avonds weer naar het restaurantje van gisterenavond. Tijdens het eten begon het spontaan te onweren😩 Thuis gekomen bij de camper hadden we een probleem. De dakluiken stonden nog open en ons bed was nat😪 Gelukkig hadden we ons winterdekbed nog😴
Woensdag 30 mei, alles naar buiten omdat het inmiddels weer droog en zonnig was! Tegen tienen vertrokken naar het Ruhrgebied en we staan nu op de jachthaven in Duisburg.
Donderdag 31 mei, het is vandaag Feiertag in deze regio! De een na de andere processie komen we tegen tijdens onze fietstocht. Een mooie verassende fietstocht langs de Ruhr.

1. Gosse en Judith:
    Bijna thuis.......