Thessaloniki

12 april 2018 - Thessaloníki, Griekenland

Woensdag 11 april,
tijdens ons onbijt hadden we een ontmoeting met een groene specht en daarna kwam de eekhoorn nog even langs😍. Prachtig toch? Toch maar weer alles ingepakt en op weg naar het Oosten van Griekenland. Het was een lange saaie reis langs veel leegstaande gebouwen.Wij vroegen ons af waarom staan al deze gebouwen leeg? We staan nu op een "camperplek" nabij Thessaloniki. Het is een bedrijf die caravans en campers verkoopt, waar we naast de te verkopen campers staan. Maar onze gastheren zijn ontzettend gastvrij! We mogen gebruik maken van electra, water, WiFi zonder er voor te hoeven betalen.
Donderdag 12 april,
met de bus naar het oude centrum van Thessaloniki geweest. De kerk van Dimitros en de Agia Sofia bezocht, deze is een copie van Agia Sofia in Istanboel. Verder de boog van Galerius en de Witte Toren bekeken. Heerlijk gezegd kon deze stad ons niet bekoren.

1. Henk en Lien:
    13 april 2018
    Fijn jullie belevenissen te volgen. Heb je de specht en eekhoorn stiekem meegenomen van het Meijerswegje? Geniet nog maar van jullie mooie reis. Lieve groetjes van Henk en Lien
  2. Henny F B:
    16 april 2018
    Fijn om met jullie te mogen mee reizen. Lekker genieten van de reis , de natuur en de vrije tijd.
    Groetjes Jan en Henny
  3. Jos:
    17 april 2018
    We genieten nog elke dag van de bijzonder mooie kaart!