Rug en File leed.....

30 mei 2018 - Bad Bellingen, Duitsland

Vrijdag 25 mei, een voor ons bijzondere dag want onze dochter is vandaag jarig! Maar we hebben een probleempje, we moeten hier blijven. "Moeten" want Jos kan bijna niet meer lopen, staan of zitten. 's Morgens naar de masseur en 's middags gaat het iets beter. Hij kan tenminste al weer in zee zwemmen.
Zaterdag 26 mei, een fietstochtje gemaakt. Johanna wilde na 5 km. al terug omdat het te veel klimmen was en het problemen zou geven voor Jos zijn rug. En inderdaad zondag was het nog erger. Weer naar de masseur, maar er kwam nog een probleem
bij want we moeten vertrekken omdat onze plek is gereserveerd voor de volgende dag.
Zondag 27 mei, vertrekken we via Slovenië naar het Gardameer in Italië. Johanna had een camping met zwembad uitgezocht. Na een hete dag reizen was dit een mooi vooruitzicht. Echter aangekomen begon het te onweren 😔
Maandag 28 mei, na een rustige nacht begon het tegen de ochtend toch weer te regenen. Wanneer het droog is halen we de stoelen eruit om buiten te ontbijten. Ze zijn er nog niet uit of het begint alweer te regenen. Stoelen naar binnen. Even later het zonnetje. Stoelen weer naar buiten en daar ontbeten 😅 Ondanks dat we nog een dagje aan het Gardameer wilden fietsen, besloten we verder te reizen want de vooruitzichten waren slecht betreffende het weer. Via Milaan en Como reden we Zwitserland binnen. Een uur wachttijd voor de Gotthardtunnel en een half uur file bij Basel. In de Heimat besloten we de eerste beste camping te nemen. En nu op zoek naar Spargel!😋

1. Ali:
    30 mei 2018
    Hoi, Johana en Jos, dus jullie zijn weer thuis. Jos sterkte met jou rug.
    Groet Piet en Ali
  2. Groeten Bert en Jolanda:
    30 mei 2018
    Beterschap met je rug Jos, en hopen voor jullie dat het weer toch nog wat opknapt
  3. Fokkelien:
    30 mei 2018
    Au! Dat is niet fijn een zere rug. Zeker niet als je moet rijden. Laten we hopen dat het gauw weer over gaat. Hoop jullie toch gauw weer te zien, een beetje stil zo hoor. Het is trouwens nog heel erg warm! Dus voor het weer.....
    Goede terugreis gewenst en tot gauw
  4. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    Goede reis terug. Liefs Jan en Anneke