Rug en File leed.....

30 mei 2018 - Bad Bellingen, Duitsland

Vrijdag 25 mei, een voor ons bijzondere dag want onze dochter is vandaag jarig! Maar we hebben een probleempje, we moeten hier blijven. "Moeten" want Jos kan bijna niet meer lopen, staan of zitten. 's Morgens naar de masseur en 's middags gaat het iets beter. Hij kan tenminste al weer in zee zwemmen.
Zaterdag 26 mei, een fietstochtje gemaakt. Johanna wilde na 5 km. al terug omdat het te veel klimmen was en het problemen zou geven voor Jos zijn rug. En inderdaad zondag was het nog erger. Weer naar de masseur, maar er kwam nog een probleem
bij want we moeten vertrekken omdat onze plek is gereserveerd voor de volgende dag.
Zondag 27 mei, vertrekken we via Slovenië naar het Gardameer in Italië. Johanna had een camping met zwembad uitgezocht. Na een hete dag reizen was dit een mooi vooruitzicht. Echter aangekomen begon het te onweren 😔
Maandag 28 mei, na een rustige nacht begon het tegen de ochtend toch weer te regenen. Wanneer het droog is halen we de stoelen eruit om buiten te ontbijten. Ze zijn er nog niet uit of het begint alweer te regenen. Stoelen naar binnen. Even later het zonnetje. Stoelen weer naar buiten en daar ontbeten 😅 Ondanks dat we nog een dagje aan het Gardameer wilden fietsen, besloten we verder te reizen want de vooruitzichten waren slecht betreffende het weer. Via Milaan en Como reden we Zwitserland binnen. Een uur wachttijd voor de Gotthardtunnel en een half uur file bij Basel. In de Heimat besloten we de eerste beste camping te nemen. En nu op zoek naar Spargel!😋