Porto

10 oktober 2018 - Praia de Mira, Portugal

Zondag reizen we door naar Porto en we staan op een prachtige camperplek bij een Botanische Tuin. Maandag gaan we met de bus naar Porto, waar we informeren bij de VVV voor een stadsrondleiding met gids. Dit is alleen nog mogelijk om 15.00 's middags. We besluiten om alvast zelf wat te bekijken. We steken een mooie stalen brug met twee verdiepingen over. Aan de overkant waren veel wijnhuizen en proeverijen van Porto's bekendste exportproduct! Zo zaten we voor twee uur ( lees Portugese tijd) al aan de Port! Daarna gauw een broodje eten om op tijd voor de rondwandeling te zijn. Om 6 uur waren we kapot. Na wat gegeten te hebben moesten we op zoek naar het busstation. Dit was nog een heel probleem. Aangekomen bij de camperplek is het hek op slot dus ben ik er maar overeen geklommen en de nacht bewaker gezocht. Hij heeft de poort geopend zodat we toch nog rustig konden slapen na een drukke dag.

1. Anneke Geugies & Jan Kuipers:
    10 oktober 2018
    Zo blijven jullie wel mooi lenig.😜
  2. Willemijn Ahlers:
    10 oktober 2018
    Het is niet duidelijk wie van jullie heeft geklommen en zich vervolgens naar beneden liet vallen.
  3. Hammyentineke:
    Prachtige stad: Porto!
    Bij welk Porthuis waren jullie?
  4. Jos:
    11 oktober 2018
    Het was toch de prins die zich opofferde😘
  5. Jos:
    Een klein familiebedrijfje Quinta Corvos