5 mei, stempeldag!

5 mei 2017 - Buna, Bosnië en Herzegovina

Woensdag 4 mei,
Lekker relaxen net als gisteren. Dus BBQ en strand. Toch blijft Erna in onze gedachten en besloten wij om haar een ...... te sturen. Om haar een hart onder de riem te steken met haar genezingsproces.
Donderdag 5 mei, het weer is nog steeds geweldig, maar om er nu al weer een stranddag van te maken, dat leek ons niet zo'n goed idee. We besloten om een wandeling te maken langs de kust. Na ongeveer 6 km. kwamen we langs een baai met 4 hotels. Ik denk dat die eind jaren 80 goed waren voor zo'n 3000 vakantie gasten. In 1991 was hier een veldslag. Alles, maar dan ook alles is hier kapot. En dit bij zo'n prachtige baai.
Donderdag 5 mei, bevrijdingsdag voor ons!
Vroeg op. We wilden onze stempels verzamelen! Onze 1e stempel in Montenegro! Via Montenegro naar Bosnië vertrokken. Dit waren ook 2 stempels! Onderweg Pocitelj bezocht. Zeg maar het Valkenburg van Bosnië. De Sahat Kula beklommen, een fort met torens hoog boven het stadje. Hier heb je een geweldig uitzicht over de Neretva vallei.
Nu staan we op een autocamp zo'n zes km. van Mostar. Vanavond vroeg naar bed want de buren vertelden ons dat ALI ons al om zes uur komt wekken!

1. Jolanda:
    5 mei 2017
    Goed bezig mensen, maar kan je wel vertellen dat als je weer komt biljarten dat je een harde kluif aan Jolanda krijgt, nog veel goede reis kilometers en veel plezier
  2. Jos:
    5 mei 2017
    Maar wij hebben nu ook veel geoefend! Hoe gaat het met de schuur?
  3. Hammyentineke:
    6 mei 2017
    Hallo Jos en Johanna.
    Wat een variatie in landschap, een schat aan cultureel erfgoed. Wisseling van temperatuur en weersomstandigheden... En daarnaast de verschrikkelijke gevolgen die nog zichtbaar zijn van de oorlog die begon in 1991.
    jullie vonden wel heel mooie plekjes voor de camper! Indrukwekkend allemaal!
    Veel plezier nog de laatste weken!
    Groet, hammy en tineke