Gedoe!

11 oktober 2018 - Ferreira de Aves, Portugal

We zijn aangekomenen in Playa de Mira, aan de Atlantische Oceaan. Iedeeen weet van onze problemen met TRUUS. Dit probleem is opgelost door een kaart te kopen en Johanna regelt het tot nu toe prima! Onze vaste volgers weten natuurlijk van vorige reizen van ons probleem met de schotel. En echt,  we hebben een nieuwe schotel gekocht! Maar helaas ondanks een nieuwe schotel hebben we alweer 2 weken geen TV.  We hebben contact gehad met de leverancier, installateur en programmeerder. Via telefoon, e-mail en Whatsapp. En het is gelukt! Inmiddels is Johanna ook expert op het gebied van schotel. TV. 😙 Maar wat een gedoe! En het blijft maar doorgaan😣 Vanacht begon het te regenen en niet zo'n klein beetje ook!  Jaaaa echt waar! Dus ik uit bed om de stoelen op te bergen zodat deze niet kleddernat werden. Toen we vanmorgen wakker werden en ons bed uit stapten stonden we te soppen in het water😮Was ik vergeten de klep dicht te doen en was het water via de klep naar binnen gelopen. Tot overmaat van ramp, is onze waterpomp stuk 😩 Onze camping eigenaar is ons zeer behulpzaam en geeft ons via coördinaten in adres op. Dus toch weer vertrouwd op TRUUS. Ik weet niet meer waar we langskwamen maar uiteindelijk stonden we op een zandweg ergens boven in de bergen. Bleek dat  de camping eigenaar ons verkeerde coördinaten had doorgegeven.  Daarna zijn we bij verschillende garages langsgegaan, maar niemand kon ons helpen! Uiteindelijk de ANWB gebeld. Na uren op de parkeerplaats bij de Lidl te hebben gestaan in de volle zon zijn we toch maar op zoek gegaan naar een camping in de buurt. Gelukkig kregen we een telefoontje van de ANWB dat er een monteur onderweg was. Als we net gesetteld zijn belt de ANWB dat ze ons toch niet kunnen helpen 😂Wel krijgen we een adres waar ze ons misschien kunnen helpen. Dit is zo'n 150 km. terug uit de richting waar we vandaan kwamen.

1. Gosse en Judith:
    11 oktober 2018
    Jeetje wat balen allemaal. Hopelijk vergeten jullie het snel, op naar mooie dingen.🤗😘
  2. Willemijn Ahlers:
    11 oktober 2018
    Da's niet leuk luitjes. Even twee keer slikken, een flinke borrel en dan maar doorpakken.
    Veel sterkte.
  3. Janine:
    11 oktober 2018
    Balen zeg. Hopelijke is het nu snel opgelost. Kunnen jullie weer genieten .
  4. Hammyentineke:
    12 oktober 2018
    Heel veel sterkte, dit zij geen leuke perikelen!
  5. Willma hemsteede:
    13 oktober 2018
    Alles is avontuur!! pffft!
  6. Erna:
    15 oktober 2018
    Dat is inderdaad erg vervelend. Hopelijk zijn alle problemen gauw opgelost en kunnen jullie weer verder gaan genieten.