ZON-dag!

10 september 2017 - Schwerin, Duitsland

Vanmorgen een heerlijk ontbijtje met croissants, jus en een zacht gekookt eitje (uut Erica!) en dit alles in de zon bij het meer. Daarna de fiets gepakt naar Schwerin. Het Schloss kan alleen vandaag en niet morgen worden bezocht. Maar we hebben geluk, het is Monumentendag en daarom hoeven we geen entree te betalen! Het is mooier en interessanter dan we dachten en daardoor kwamen we er pas tegen tweeën uit. Maar ja, de energie van Johanna was nog niet geblust en dus moest er nog een fietstochtje worden gemaakt rond de Scheweriner Binnensee. Nou ja, toe maar een tochtje van 37 km. op papier. Helaas zijn het niet alleen mooie fietspaden maar ook wandelwegen, steigingen en obstakels op de weg (foto) Tegen halfzes bereiken we een restaurant waar we niet alleen heerlijk hebben gegeten maar er ook op dat moment aan toe waren. Daarna moesten we nog 10 km. op de fiets naar onze camper.

1. Henk en Lien:
    11 september 2017
    Hoi J & J
    Fijn om jullie weer te volgen.
    Geniet maar lekker van jullie reis.
    Veel droge, zonnige dagen gewenst!
    grts. Henk en Lien
  2. Janine:
    12 september 2017
    Hoi,
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen. Veel plezier en geniet van de mooie dingen die jullie tegenkomen en opzoeken.
    Groet Janine